Almost a year.

Lär ju säga att jag inte är så bra på där här med att blogga, skulle kunna skylla på att jag har fullt upp hela tiden och inte tid för en blogg.. men då skulle jag ljuga. Jag har all tid i världen. Jag skriver det här inlägget enbart för att jag sitter på jobbet och inte har något annat för mig, så det kommer nog dröja minst lika länge innan jag skriver nästa.

Nu har jag suttit (nästan bokstavligen också, bara att jag halvligger i stolen just nu) på jobbet i lite mer än nio timmar, så det betyder att jag få gå hem om.. ca 14,5 timmar. Men jag klagar inte, jag är bara glad att ha nånstans att gå ibland, även om det händer allt för sällan, jag ska vara glad om jag har råd med hyran nästa månad, så fattigt är det just nu. Arch's veterinärbesök gick ju på nästan 5000:- och 3800:- är inte betalda än, så det är tur att jag har några tusenlappar undanstoppade för såna här tillfällen. David var så snäll att sätta in 1000:- (såg det dagen efter) istället för 500:- (som jag fick i julklapp) till min blivande soffa så det blev jag jätte glad för, för den där soffan vill jag verkligen ha när mitt vardagsrum är klart.
-
-
Så här oooootroligt pigg ser jag ut på jobbet för tillfället.. Sliten till tusen, men det gör inget, det är bara K som får stå ut med min nuna resten av dagen, synd för han.
-
-
Imorgon ska jag och älsk åka in till Gävle (eller var det Valbo ?) och hälsa på Viktor som nyss har flyttat dit, så vi lär köpa med oss en inflyttningspresent (men jag misstänker att David tycker sånt trams är onödigt, men det tycker inte jaaaaag, man ska alltid ha med sig något när man hälsar på någon första gången), men vad vet jag inte än, behövs bara vara något litet. Så när jag har duschat och så efter jobbet går jag över till mamma o Perra för att hämta hunden för han har varit där idag, och sen åker vi dit, ungefär vid 11-tiden.
Undrar om jag ska ta över K's kök och laga mig lite mat ? Har ju iallafall inget bättre för mig, kanske slå på en film till det. Så får det bli.
-v-
-
-
-
Förresten.. Varför går det inte att göra radbrytning (heter det så ?), mellanrum mellan raderna ? Där uppe gick det, konstigt. Väldigt irriterande iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0