På två ben, lite stadigare.

Lite sorgligt är det.. Nu har lunarstorm försvunnit, det var ju en stooor del av mitt liv, för flera år sen, men ändå. Alla blogginlägg o bilder är borta nu. Jag tänkte först spara alla blogginlägg (det är faktiskt kul att läsa i efterhand, vilket jag gjorde för ett tag sen), men så tänkte jag sen - Det där var jag förrut, det här är jag nu, ett annat liv, en annan plats.
Så jag struntade helt enkelt i det även fast jag ville ha de kvar. För jag lever ett helt annat liv än jag gjorde då, och jag vill inte ens påminnas om det. Nu har jag det mycket bättre och är liiiite mer mogen (om man jämför med blogginläggen man läste, HERRE GUD säger jag bara !). Då handlade det mest om killar och hur jävla tråkigt allt var och hur dåligt man mådde. Frågan är ju om jag verkligen hade så där tråkigt och mådde så där dåligt jämt, eller om det bara var nåt man skrev för att det var "coolt" ? I vilket fall som helst så skämdes jag en smula av att läsa det, och det är klart att vissa inlägg var lite roliga att läsa och man kom ihåg känslan eller vad man gjorde just då fast det var många många år sen.
Jag får helt enkelt skapa nya inlägg (i know, jag har varit väldigt dåligt på det) och nya minnen här. Men det bästa vore nog att skapa nya minnen och känslor i den (lilla lilla) värld jag lever i, tillsammans med dom jag tycker om mest. Jag har ju David som jag "i-principen-skulle kunna-gifta-mig-med" (jag sa I PRINCIPEN) som betyder mer för mig än någon någonsin gjort och som jag älskar mer än ord han beskriva. Med dom orden säger jag nu Hej då till Lunarstorm !

Nu är jag grymt trött, borde ha gått o lagt mig när jag kom från jobbet för nån timme sen, men så klart blev jag fast här, fast jag vet att jag inte borde ha satt på datorn från bärjan. Jag ligger ju nedbäddad o allt, men datorn den ska fram ändå !
Jag är trött mest för att mina kära lillebröder så klart måste festa på helgerna och komma hem mitt i natten och kan inte vara tyst, när jag ska upp o jobba.
Jag är rätt trött på att bo hemma, mest p.g.a det, men också att jag skulle vilja ha något eget. Hade det inte varit för att jag ska få den här lägenheten när mamma o Perra flyttar ihop så hade jag flyttat för länge sen. Dom kan ju hitta ett hus närsom helst och då vill inte jag nyss ha flyttat in i en annan lägenhet för att på en gång flytta tillbaka, det känns lite onödigt, och jobbigt. Jag är ju själv här rätt mycket också så det är skönt, för mamma är ju ofta hos Perra, så ibland är det "mitt eget". Sen är det perfekt om David ska flytta in här sen också, både billigt och ganska stort för två.

Nej nu ska jag testa sova (vilket nog inte blir något problem) någon timme innan kanske mamma hör av sig om vi ska ut i skogen med hunden. Är väldigt tacksam att hon tar hand om min hund när jag jobbar 24 timmar, jag vet att hon inte alltid vill men gör det ändå. Hon ska få något fint efter onsdag då jag gör mitt sista långa jäkla skift.

Godnatt !

-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0