Trött !

Usch vad jag är trött ! Sov typ en timme imorse men nu är jag grymt trött, även fast jag sov inatt på jobbet då.
Oftast när jag har kommit från jobbet så är jag trött för att jag går upp dagen före jätte tidigt och går upp nästa dag tidigt igen, egentligen borde jag inte vara trött när jag sovit ganska många timmar på natten på jobbet, men jag är trött ändå. Jag kommer nog aldrig riktigt vänja mig vid att gå upp tidigt tror jag.
Blir nog att sova snart, ska läsa lite först, hinner väl inte mer än en sida så sover jag sen.

Apropå böcker så såg jag förra veckan att det kommit ut en 5'e Twilight bok, hur har jag kunnat missa det ? Böckerna är så grymt mycket bättre än filmerna är, speciellt på engelska, går inte ens att jämföra med på svenska. Aja, tänkte jag skulle låna den 5'e boken nån gång, kollade nyss på internet som den finns i Hofors och det gör den. Men nu är det ju så att jag är inne i en sån grym bok-serie att jag vet inte om jag vill lämna den ens för en annan bok emellan. Just nu läser jag Sanningens svärd och det finns runt 20 böcker än så länge, jag har nån sida kvar på 11'e boken, så jag har några böcker kvar att läsa iallafall. Även om jag har kollar igenom serien (de avsnitt som finns) som är baserad på böckerna så blev jag så jäkla besviken, det är bara några namn och väldigt få händelser från böckerna som är med, resten är taget ur luften. Tycker egentligen inte det borde få stå att den är baserad på böckerna, bara inspirerad av dom. Så det så !


Neh nu ska jag sova, så det blev inte mer intressant än så här.. Godnatt !


-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0