Skallebank.

Uuh ! Nu tänker jag klaga här eftersom jag inte har någon att luta mig mot. Jag brukar aldrig må så här dåligt när jag är förkyld, eller vad det nu är.. Halsfluss ?
Täppt i näsan, ont i öronen, ont i halsen, ont i halsen när jag gäspar och hostar och sväljer (kanske t.o.m när jag andas också). Huvudet känns bokstavligt talat som att det ska sprängas, brukar inte heller ha sån här migrän, gör så ont att jag knappt kan röra huvudet, speciellt inte böja det framåt. Konsigt också för mina förkylningar brukar alltid börja med lite halsont som försvinner efter en dag, men nu har jag haft ont i halsen över en vecka. Mamma tycker jag ska gå till doktorn, men jag tycker att jag ska vänta några dagar till och kolla om det blir bättre.

Och imorgon (idag) kommer äntligen David hem, skulle vara förjävligt om jag inte ens kan träffa honom då, i o för sig har jag ju fått stå över allt annat den här veckan också, så varför inte det med ? (Pjuuh, lång mening) Håller alla tummar och tår för att jag kan träffa honom en stund iallafall, för nu saaaaknar jag honom, har ju knappt fått prata med honom ens.

Jag har fastnat i Tradera-träsket.. Helst sjukt vad timmarna går fort när man sitter där. Vann min första auktion idag med, sen vann jag en till.. Och en till.. Och nu måste jag gå och lägga mig för annars blir jag väl fast ett tag till. Förresten så har jag inget bevakat som jag behöver hålla koll på förren imorgon bitti, så jag kan faktiskt gå och lägga mig nu. Blir väl att jag lär ta en Ipren den här natten också för att ens kunna svälja och då kanske huvudet känns liiiite lättare också, om inte all smärstillande går åt till halsen/örat. Kan det göra det ? Dumt i så fall..

Neh nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, men först tänker jag ta en snabb och välbehövd dusch, då kanske huvudet känns lite bättre (man kan ju hoppas iallafall). Såg nu att klockan är mycket ju, jag brukar inte vara vaken så här länge, ett under att jag ens har ögonen öppna så trött och sliten jag har känt mig idag.
Well, dusch var det ja !


-v-

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; HAHAHAHA!! Vi är alla förlorade!! Faaan ; D ♥

Ja jag är både glad och olycklig över att jag provade den, fan fan fan.

2010-09-15 @ 18:51:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har skrivit om mina favoriter inom sminkvärlden, kika gärna in och säg vad du tycker!:D

2011-01-24 @ 13:58:51
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Ja, såååå himla bra! Haha. Oj du har inte bloggat på länge du?

2011-02-09 @ 19:15:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0