Kära medborgare.

Så klart lära UR-kvinnan ringa när jag var ute med hunden och enda gången jag inte hade mobilen med mig.
Hon talade in ett meddelande i mobilen iallafall och sa att vårat program går på tv ikväll på 2'an kl 20:30. Vet inte om jag vågar kolla, men lär väl göra det. Var så länge sen nu och jag ser säkert ut som ett helvete ! Haha ! Tråkigt också att David är i Norge och inte kan se det, han är ju också med. Men det är inte säkert vi är med så mycket, visst det tog typ 5 timmar att spela in men vi är nog bara med en snabbis kan jag tänka mig. Hemskt i vilket fall som helst.

Har inte kunnat göra nåt i veckan heller, dom dagar som gått, för jag har blivit riktigt jäkla förkyld, jag trodde det hade blivit lite bättre med icke.
Hoppas bara jag kan träffa Natta och Jamie en sväng på fredag iallafall.

Well, nu ska jag vänta på mat, Therese och Linda kommer över, jag är huuungrig och det blir inte mat riktigt än, grr !


-v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0