Den där Billy svänger.

Åh fy i hela helvete ! Trodde verkligen inte man kunde få så här ont i fötterna av att dansa !
Som alla vet här i Hofors iallafall så var det cruising, och det var mer folk ute än jag någonsin sett här typ. Jag anslöt mig till Jenny och "deras gäng" vid ca 21:30. Mysigt att sitta på gräset med hög musik och trevligt folk.
Sen gick vi till Folkan där det var Rocka billy. Lite skeptiskt i början kändes det när det spelades sån musik.
När Jenny och Crille gick hem så kom Vanja och Madde så jag slapp vara ensam eller gå hem. Och jag tror faktiskt aldrig jag har haft så jäkla roligt nån gång när jag dansat. Man hade ett léende på läpparna hela tiden. Men nu när jag kommit hem o lagt mig i sängen så kan jag inte komma på när jag hade så här ont i fötterna senast. Jag bytte ju t.o.m ut mina skor med höga klackar och tog mina "vardags-sandaler-med liten-klack" innan jag gick upp på bruket. Skavsår har jag också, på lilltårna. Slängde av mig skorna ett tag och dansade utan skor, men inte hjälpte det inte.
I vilket fall som helst så var det jävla kul ikväll och speciellt kul att träffa Jenny och Crille, Vanja och Madde. Tack för ikväll, jag som inte ens tänkte ta mig ut.

Synd bara att David inte kunde vara med ikväll, först så jobbade han till 22 och sen ska han upp alldeles-för-tidigt och åka till Norge för sin familj. Dom ska nog åka snart tror jag. Usch, jag är inte van att vara vaken så här länge, var riktigt länge sen sist. Så nu tänker jag sova faktiskt. Godnatt !

David, jag saknar dig.


-v-

Kommentarer
Postat av: jenny

Liiiite sent men....Det va jätte roligt att du kom och va med oss =) även om vi va lite tråkiga och gick hem tidigare;)

2010-09-02 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0