Ugliness.

Jag hatar mitt liv, varje liten del av det (förutom folket som står mig nära) !
Varje spegel vill jag måla över och sen krossa i miljoner små bitar. En värld utan speglar och typ.. folk.. som inte ser, skulle vara det ideala. För ser inte dom mig och jag inte ser mig själv kanske jag skulle kunna vara lite lycklig, men bara lite.
Jag är inte den som brukar gå runt och tycka synd om mig själv eller klaga på något i mitt liv eller gnälla om jag mår lite dåligt, men nu är det just det vad jag gör, UTAN att ha dåligt samvete. För jag bryr mig faktiskt inte, inte ett jäkla dugg, allt och alla kan faktiskt dra åt helvete !
Jag vill dra på mig en papperspåse över huvudet och ha på mig en stor jäkla sopsäck när jag är ute, för mer obekväm än vad jag känner mig bland folk just nu går fan inte. Jag vill inte att folk ska se mig, kunde jag så skulle jag stanna inne i några månader tills allt förhoppningsvis har blivit bättre, men det är ju tyvärr omöjligt.
Utan att överdriva så hatar jag mig själv i hela världen just nu.
Jag tycker inte om att prata om mig själv och hur jag mår, men just nu måste jag få ut det på nåt sätt, utan att faktiskt säga något, vet inte om det här kommer få mig att må så mycket bättre men det är ett försök iallafall.


Don't look at me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0