Slask och blöta sockor.

Riktigt roligt att få med Natta ut i lördags. Jag, Natta, hennes syster Maria och deras kusin Jessi träffades först hos Natta, drack lite o åt varma mackor. Sen fick David i uppgift att både skjutsa och hämta oss i Sandviken. Vi hamnade på Lobby vid 23-tiden, så det var inte smockat med folk direkt. Natta hann inte dricka mycket innan hon var rätt packad (mwahaha), hon har ju inte druckit på ett bra tag eftersom hon fick Jamie, så det var skoj att se henne så där.
När vi skulle hämta jackorna var det så mycket folk att jag inte ens kunde ta upp mobilen ur väskan när jag kände att det ringde i den, så trångt var det. Sen såg vi en transa, när vi skulle äta på Sibylla innan David kom, hihi, han var ju mer feminin än många tjejer. Men tack flickor för en trevlig kväll.

Natta och jag innan utgång den 29/11-08

Idag var jag, Natta o Jamie och Maria in till Kupolen i Borlänge och handlade lite. Fick inte allt för mycket handlat, men ändå gjorde jag av med rätt mycket pengar, nästan ingen julklapp heller. Men jag tror faktiskt att jag föredrar både Valbo och Gävle framför Borlänge. Sällskapet var iallafall trevligt, men man kände sej som en vilsen liten sak när man gick där inne, bättre att vara nånstans där man vet vad det finns för affärer.
 Men jag köpte mej ett spel idag till Xbox 360 iallafall, för jag vill vara med också och spela när David spelar, för alla spel han köper blir man bara irriterad på för det går så dåligt, men jaja, det tar tid att lära sej om man inte kan, jag vet det, men det tycker inte jag spelar någon roll för det är otroligt irriterande att inte kunna från början, så då blir dosan kastad. Jag köpte Tomb Raider Legend, ja jag vet att det inte var det lättaste spelet att börja med, men det är inte lika snabbt (hoppas jag) som Gears of War 2 som David försökte lära mej, det var ju jätte krångligt. Men Tomb Raider slutar väl på samma sätt som Davids spel om jag känner mej själv rätt, så då får han spela själv och jag kollar på som vanligt. Så mamma har lovat mej att hon och jag ska spela Bust-a-move och dricka glögg nån dag, för det spelet är jag bäst på, inte så speciellt avancerat.

Nästa vecka ska jag in till Valbo med mamma och Monika och försöka handla klart dom sista julklapparna. David hjälpte mej vad jag skulle köpa till honom, så nu slipper jag springa runt och leta efter nåt jag inte vet än, så det är skönt. Lika Mattias också, han visade mej en sak o jag sa att jag köper den till honom om han vill ha den, hellre nåt dom vill ha och vet om det i förväg än tvärtom.

Med mat i hela ansiktet. ;D

På fredag blir det "par-bio" med Jenny och Crille i Gävle, det ser jag fram emot. Vi ska se Vi hade iallafall tur med vädret, igen. Hm.. Eller vad den heter. Hoppas vädret blir hyfsat iallafall, inte så kul att köra i dåligt väder. Igår var det jätte mysigt väder, jag gick verkligen och njöt när jag var ute och gick med hunden i snöyran, men två timmar senare när jag gick ut med honom igen så regnade det, blev riktigt ledsen då, för tycker det kan vara lite mer snö i år, det här är ju illa som det är nu. Och på julafton ska det ju vara snö, men har vi samma otur som förra året så töar väl det bort dagen före (om det nu hinner bli nå snö innan). Och ska försöka hinna klippa och färga Annas hår i helgen också, men det ska vi nog kunna klämma in, ska även lägga i färg i mitt hår. Skulle egentligen träffa Vanja nu i veckan också, men jag tror faktiskt inte jag hinner tyvärr, får ta det så fort som möjligt sen bara jag (och hon) får tid.

Neh nu ska jag gå och lägga mej och försöka komma nån vart i boken jag håller på och läser, Eragon, men det går lite segt för varje gång jag ska läsa är alltid innan jag ska gå o sova när jag är riktigt trött så jag hinner aldrig komma så många sidor innan ögonen åker ihop, det är bra sömnmedel iallafall, bra när man har svårt att sova. Hm, blev en riktigt lång mening det där, men det får ni leva med, så det så.

David, jag älskar dej, BIG time ! Och LOOOONG time ! Aldrig har något varit så bra som du.


-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0